South Side Stompers
De Nova Orleans a Chicago. L’era daurada del jazz
Marc Marcet Artigas, trompeta i corneta | Lluís Marcet Artigas, saxo alt i clarinet | Roger Pascual Mellado, clarinet i saxo tenor | Pablo Martín Álvarez, trombó | Ramon Berjaga Buisan, tuba | Óscar Wolf, guitarra i veu | Gerard Fernández Torné, bateria i washboard
PROGRAMA
What-Cha-Call'Em Blues (Steve L. Roberts) / Sweet Aneta Mine (Jelly Roll Morton) / Lonesome And Sorry (Benny Davis i Con Conrad) / Blue Drag (Josef Myrow) / Heah Me Talkin' To Ya (Louis Armstrong) / Jitterbug Waltz (Fats Waller) / Stoppin' the traffic (The Missourians) / Snag It (Joe ‘King’ Oliver) / Bimbo (Clarence Williams) / Singin' The Blues (Frankie Trumbauer / Bix Beiderbecke) / Shine (Ford Dabney / Cecil Mack i Tin Pan Alley) / Mood Indigo (Duke Ellington) / Whispering (Malvin Schonberger / John Schonberger) / I've Found A New Baby (Jack Palmer / Spencer Williams)
South Side Stompers celebra el jazz de Nova Orleans, Chicago i Nova York de les dècades de 1920 i 1930 amb peces icòniques i arranjaments propis que busquen el so autèntic de l’època. El repertori inclou grans noms com Louis Armstrong, Bix Beiderbecke o Duke Ellington, i combina melodies inconfusibles amb improvisacions plenes de personalitat. Més que interpretar, el grup viu la música, tot oferint un concert vibrant, emocionant i fidel al jazz de l'època.