PANGEA

Presentat per l'Escola Superior de Música de Catalunya

Roger Santacana, piano | Miquel Àlvarez, contrabaix | Jordi Pallarés, bateria

Pangea és un projecte que neix el 2014 de la mà de tres joves músics de l’ESMUC. Com a trio han treballat la música de trios com Brad Mehldau i Fred Hersch, però també s'inspiren en la música de Keith Jarrett, Paul Bley i Bill Evans. Agafant aquest llegat, i combinant-lo amb la musicalitat inherent a cadascun d'ells, presenten un projecte on l'aportació d'idees i composicions pròpies juga un rol important en la seva estètica. 

Divendres
27
jul
Gratuït
Finalitzat
Divendres
27
jul
Gratuït
Finalitzat
Finalitzat
2023
dv. 27.07.18 | 21:00 h
Compartir